להציל את נחל חרוד / ניצן טל

היי,אני ניצן טל ואני בת עשר וחצי.

אתמול טיילתי בנחל חרוד והייתה פריחה פשוט מדהימה! אבל הנחל הרס הכל ; הוא הריח נוראי,וגם לא היה כזה צלול…

למה אנחנו צריכים להזרים את הביוב שלנו לנחל?!

לכן, אני מבקשת מכם להצטרף אלי:

החלטתי לצייר את מה שאני חושבת על זה ואז לשלוח את הציורים לכל האנשים והגופים שקשורים לעניין.

אז אם אתם רוצים לעזור לי, אתם בסך- הכל צריכים לתת לילדים (אם יש לכם) לצייר ציור שקשור ואם אתם גננות/גננים או מורות/מורים אתם גם יכולים לדבר על זה בכיתה או משהו כזה ואז לתת לילדים לצייר מה שהם חושבים על זה. ולשלוח מכתב לגופים הבאים:

*קק"ל, משרד ראשי, רח' קק"ל 1, ת.ד. 7283, ירושלים 91072 או במייל: info@kkl.org.il

*ראש המועצה עמק המעיינות-יורם קרין  או במייל: yoram@bbshean.org.il

*ראש המועצה גלבוע- דני עטר או במייל: dany@hagilboa.org.il

*ראש המועצה עמק יזרעאל- איל בצר ת.ד. 90000 עפולה 18120 או במייל: EyalB@eyz.org.il

*רשות הניקוז ירדן דרומי, קיבוץ בית השיטה 10801, או במייל: yardend@yardend.org.il

*המשרד לאיכות הסביבה , היחידה לפניות הציבור, המשרד לאיכות הסביבה , רח' כנפי נשרים 5, ת.ד 34033, ירושלים 95464 או במייל: pniot@sviva.gov.il

*רשות הטבע והגנים, רח' עם ועולמו 3, ירושלים, 95463 או במייל: kesher@npa.org.il

בהצלחה לכולנו!

ניצן טל

וגם אתם יכולים להפיץ את המייל הזה הלאה…

להשאיר תגובה

