למה לעסוק בהרזיה?

אורי מאיר-צ'יזיק הוא מומחה לתזונה שמלמד בכל הארץ וגר בנווה איתן.
אחרי התנסות עם קבוצת נשים שהתארגנה במעוז-חיים, הוא מלווה כיום גם קבוצות לירידה במשקל, למרות שבהתחלה הוא לא התכוון לעשות את זה.
הנה הסיפור של אורי וקבוצות ההרזיה שלו, הנקראות – "מזון-איזון":

"מאז שאני עוסק בתזונה אני עוסק גם בענייני משקל, מכורח הנסיבות.
תמיד פנו אלי אנשים שרוצים לרדת במשקל ותמיד הייתה לי תשובה אחת – אם תאכלו בריא תרדו במשקל. כי אני, הרי אני לא מתעסק במשקל, אני עוסק בבריאות והירידה במשקל היא תופעת לוואי.
אבל זה השתנה."

לחצו כאן כדי לקרוא את ההמשך

להשאיר תגובה

